Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Christmas Tag!

Bello girls! Τι κάνετε;Το ξέρω έχω να γράψω στο blog αρκετό καιρό και θα αναρωτιέστε που εξαφανίστηκα αλλά δεν μπορούσα διότι είχαμε πάρα πολλές γιορτές να ετοιμάσουμε. Τέσπα, σήμερα θα κάνω ένα Christmas Tag το οποίο είδα σε πολλά blogs, και ήθελα να το κάνω,αλλά με πρόλαβε το blog ♡Teenage Girls Online♡  που  με έκανε tag, Ευχαριστώ πολύ όλα τα blogs, είναι πολύ ωραίο και γιορτινό tag! Ας ξεκινήσω λοιπόν:


ΚΑΝΟΝΕΣ
  1. Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
  2. Στο τέλος πρόσθεσε άλλες 2 χωρίς να τις απαντήσεις.
  3. Συνόδευσε το tag με μια χριστουγεννιάτικη εικόνα.
  4. Tagαρε τουλάχιστον 3 blogs.
    ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    1. Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη ταινία;
      Το Μόνος στο σπίτι και το Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία και  το Let it snow
    2. Πού βρίσκεσαι συνήθως τα Χριστούγεννα;
      Αυτά τα χρόνια πήγαινα στην Κρήτη για να δω τα ξαδέλφια μου αλλά φέτος έκατσα σπίτι μου!! :ρ
    3. Λες τα κάλαντα κάθε χρόνο;
      Εννοείται!!
    4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
      Το Underneath the tree!!
    5. Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη συνήθεια;
      Να στολίζω το δέντρο, να τρώω μελομακάρονα και να δίνω και φυσικά να παίρνω δώρα και να κάθομαι μπροστά στο τζάκι και να πίνω ζεστή σοκολάτα ή να παίζω επιτραπέζια με την οικογένειά μου!!
    6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο φαγητό και γλυκό;
      Φαγητό.....δεν ξέρω.......  και γλυκό τα μελομακάρονα!
    7. Μέρος που ονειρεύεσαι να περάσεις τα Χριστούγεννα;
      Η Νέα Υόρκη!
    8. Ποιο είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
      Μάλλον....εεε...δεν ξέρω....μου άρεσαν όλα τα δώρα αλλά αν πρέπει να πω θα πω το laptop που μου έφερε ο μπαμπάς μου!!
    9. Ποιο είναι το χειρότερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
      Όλα τα δώρα που μου έχουν κάνει ήταν ωραία και δεν υπήρξε κάποιο που να μη μου άρεσε!
    10. Τι δώρο θα ζητήσεις φέτος;
      Φέτος δεν έχω ζητήσει κάτι συγκεκριμένο....
    11. Πόσο του μηνός στολίσατε το χριστουγεννιάτικό σας δέντρο;
      Φέτος το στολίσαμε νομίζω στολίσαμε στις 26 ή 27/11.
    12. Αγαπημένο ρούχο για τα Χριστούγεννα;
      Μάλινα πουλόβερ και πότες!!  
    EXTRA ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


    Του Mrs Depp's Blog:
    • Πώς περνάς την Παραμονή Πρωτοχρονιάς;
      Στο σπίτι, με την οικογένεια μου! 
    • Τι δώρο θα πάρεις στην κολλητή σου;
      Βασικά θα τους φτιάξω κάτι χειροποίητο!!

    Του GirlStrategy:
    • Αγαπημένο ρόφημα τα Χριστούγεννα?
      Η ζεστή σοκολάτα! 
    • Αν είχες 1.000.000€ τι δώρο θα έπαιρνες?
               Μάλλον θα τα έδινα τα περισσότερα σε φιλανθρωπίες και τα υπόλοιπα θα τα έδινα στην οικογένειά μου για τις δύσκολες στιγμές...;)Του koritsia.com:
    • Ποια ήταν τα καλύτερα σου Χριστούγεννα?
      Δεν ξέρω μάλλον τα φετινά...δεν ξέρω γιατί...
    • Έχεις κάνει σχέδια για τα φετινά Χριστούγεννα?
      Μπα...μόνο φέτος δεν έκανα...
    Του Teen Girls World:
    • Ποιο είναι το αγαπημένο σου στολίδι του Χριστουγεννιάτικο δέντρου σου;
      Είναι ένας αρλεκίνος...το ξέρω ότι μπορεί να ακουστεί λίγο περίεργο αλλά είναι το αγαπημένο μου διότι έχει πολλή μεγάλη συναισθηματική αξία....
    • Τι χρώμα είναι το δέντρο σου;
      Το δέντρο μου είναι ένα κλασικό πράσινο Χριστουγεννιάτικο δέντρο!
    Του Teenage Girls Online
    • Εάν μπορούσες να κάνεις μια ευχή, η οποία θα πραγματοποιούταν, ποια θα ήταν αυτή;
    Θα ευχόμουν όλα τα φτωχά παιδάκια να είναι κάπου ζεστά τα Χριστούγεννα .....
    • Θα κάνεις δώρο σε φίλους/συγγενείς σου φέτος; Αν ναι, τι;
    Δεν λέω γιατί ξέρω πως θα το διαβάσουν οι φίλες μου......

    Δικές μου ερωτήσεις: 

    1. Φέτος στόλισες το δωμάτιό σου?Αν ναι πώς?
    2. Πόσες φορές πήγες στο παγοδρόμιο αυτά τα Χριστούγεννα και σε ποια πήγες?


    Και με την σειρά μου τώρα θα tagaρω το Wonderland και το Floral Blog !!Και μπορούν να κάνουν αυτό και όσες bloggers το διαβάσετε!!!Ατά από μένα τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση μου!!ββ!!



    SweetSmile;],
          xoxo

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου