Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Glasses or Contact lenses?!

Χελλοο❤️Σήμερα θα μιλήσουμε για γυαλιά μυωπίας και για φακούς επαφής πράγμα που μου ζήτησε σε προσωπικό μήνυμα μία αναγνώστρια😊Εγώ από προσωπική εμπειρία έχω και γυαλιά αλλά και φακούς επαφής.Και θα σας πω τα  θετικά και τα αρνητικά του καθενός καθώς επίσης θα σας πω ποιους φακούς προτιμώ εγώ αλλά και ποια προιόντα χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό τους.


Πατήστε το "Διαβάστε περισσότερα" αν σας ενδιαφέρει η ανάρτηση❤️





Εγώ  στην αρχή της πρώτης γυμνασίου (πριν 3 χρόνια) απέκτησα μυωπία, όχι μεγάλου βαθμού αλλά δεν έβλεπα στον πίνακα.Έτσι πήρα τα πρώτα μου γυαλιά πράγμα που ήθελα πάντα τώρα γιατί...δεν ξέρω😂
Στην αρχή τα φορούσα μόνο για τον πίνακα αλλά όσο περνάγαν τα χρόνια η μυωπία μου αυξήθηκε και εντονεταξύ είχα/έχω και αστιγματισμό οπότε τώρα πια δεν βλέπω γενικά την τύφλα μου.Και εγώ δεν ήθελα να φοράω τα γυαλιά μου για αρκετούς λόγους έτσι έπεισα τους γονείς μου να πάρω φακούς επαφής.Αλλά εκείνοι μου λέγαν  ότι και καλά δεν κάνει από αυτήν την ηλικία.Στο τέλος πήρα τελικά τους πρώτους μου φακούς και παρακάτω θα δείτε τα θετικά αλλά και τα αρινητικά τους και μερικά tips που βοήθησαν εμένα προσωπικά να τους τοποθετηλσω πρώτη φορά.



Θετικά&Αρνητικά Γυαλιών Μυωπίας

Θετικά:


  • Ευκολία στην χρήση
  • Ευκολία στην μετακίνηση

Αρνητικά:

  • Συχνός καθαρισμός
  • Δεν μπορείς να κάνεις κανένα άθλημα
  • Σπάνε
  • Μερικές φορές άβολα

Θετικά&Αρνητικά Φακών Επαφής

Θετικά

  • Δεν φαίνονται
  • Μπορείς να κάνεις αθλήματα

Αρνητικά

  • Δύσκολοι στην χρήση
  • Λήγουν
  • Μπορεί να μεταφερθεί κάποια μόλυνση στο μάτι
  • Χρειάζονται καθημερινά καθαρισμό


Εγώ προσωπικά προτιμώ χίλιες φορές τους φακούς επαφής.
Και τώρα θα σας δώσω κάποια tips😁

  1. Πάντα πρέπει όταν τοποθετείτε τουε φακούς ή όταν τους βγάζετε να έχετε καθαρά χέρια
  2. Για μεγαλύτερη ευκολία στην τοποθέτηση τους κρατήστε την περιοχή γύρω από το μάτι στεγνή
  3. Να βάζετε τους φακούς πριν βαφτείτε ενώ να τους βγάζετε πριν ξεβαφτείτε
  4. Να θυμάστε μην τρίβετε το μάτι σας γιατί υπάρχει περίπτωση να φύγει ο φακός
  5. Μην φοβηθείτε ότι μόλις πάτε να πιάσετε τον φακό ότι θα σας φύγει, αυτόε βεντουζάρει στο δάκτυλο σας
  6. Να αλλάζετε καθημερινά το υγρό των φακών
  7. Όταν αποφασίσετε ποιος θα είναι ο αριστερός και ποιος ο δεξιός φακός μην βάλετε τον αριστερό φακό στο δεξί μάτι για να αποφύγετε τυχόν μολύνσεις
  8. Να ενυδατόνετε τα μάτια σας συχνά έτσι ώστε να αποφύγετε ξεροθαλμία 
  9. Όταν πάτε να βάλετε τον φακό προσπαθήστε να τον κρατάτε όσο πιο στην άκρη γίνεται έτσι ώστε να μπει με μεγαλύτερη ευκολία
  10. Αν δεν είστε σίγουροι για τους φακούς πάρτε ημερίσιους/μίας χρήσης έτσι ώστε να δείτε αν σας βολεύουν

Αυτά ήταν μερικά tips που ήθελα να σας δώσω αν και αυτά θα σας τα πει ή ο οφθαλμίατρος σας ή ο υπάλληλος από το κατάστημα που θα πάτε να αγοράσετε τους φακούς.

Παρακάτω θα δείτε ποια προιόντα χρησιμοποιώ εγώ😊


Οι φακοί που χρησιμοποιώ είναι αυτοί εδώ:
Είναι μηνιαίοι φακή επαφής της εταιριάς BAUSCH+LOMB.
Είναι φτιαγμένη έτσι ώστε να μην τους νιώθετε στο μάτι.
Δεν μπορώ να σας πω παραπάνω γιατί δεν είμαι γιατρός αλλά εμένα προσωπικά με έχουν βολέψει πάρα πολύ.
Στο κουτί υπάρχουν 3 ζευγάρια οπότε αυτό το κουτλι θα με κρατήσει για 3 μήνες.
Άπαξ και ανοιχτούν οι φακοί μετά από ένα μήνα πρέπει να πεταχτούν και ας μην τους φοράτε καθημερινά.



Το υγρό που χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό τους είναι από την ίδια εταιρία και είναι αυτό εδώ:





Αυτό το μπουκάλι κρατάει για πάρα πολλούς μήνες και κάθε φορά μαζί με το μπουκάλι στην συσκευασία περιέχεται και ένα κουτίι φύλαξης των φακών και καλό θα ήταν να το αλλάζετε συχνά γιατί με τον καιρό μαζεύετε σκόνη.Και πάντα το δεξί καπάκι θα είναι διαφορετικό χρώμα έτσι ώστε να τα ξεχωρίζετε.




Για ενυδάτωση χρησιμοποιώ Οφθαλμικές σταγόνες της ίδιας εταιρίας πάλι (όχι δεν κάνω σπονσορ😂)




Είναι σε μορφή αντλείας και είναι πολύ βολικό γιατί μεταφέρεται πολύ εύκολα.


Πάντως να θυμάστε φακούς επαφής μπορείτε να φορέσετε σε όποια ηλικία και να είστε αρκεί να είστε τακτικοί με την καθαριότητα τους.



Αυτά είχα για σήμερα ελπίζω να μην σας κούρασα γιατί η ανάρτηση βγήκε πολύ μεγάλη😂
Τα λέμε σε μία επόμενη ανάρτηση μου μπαιιι❤️



4 σχόλια:

  1. Φοβερό άρθρο!Εγώ πάντως προτιμώ χίλιες φορές τα γυαλιά για τα σχολικά χρόνια(αν καταλαβαίνεις τι εννοώ:Ρ) παρά τους φακούς επαφής.Κι αυτό γιατί χρειάζονται πολλά όπως ανέφερες και εσύ...
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1.  Eυχαριστωω<3 και ναι βσκ ειναι μεχρι να τους συνιθησεις μετα ειναι βολικοι οι φακοι χαχα <3

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ χίλιες φορές φακούς προτιμώ!! Τους ίδιους χρησιμοποιώ και εγώ και τους έχω καταβολεφτεί!!
    Φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή