Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Japan Candy Box Reviw♥

Γεια σας,σήμερα θα σας μιλήσω για ένα Ιαπωνικό κουτί γιατί πολλές μου είχατε ζητήσει να σας προτείνω ένα καλό και οικονομικό κουτί για να αγορασετε♥




Το Japan Candy Box είναι ένα Ιαπωνικό κουτί για το οποίο έχω ακούσει πάρα πολλά.Καταρχάς από βίντεο που έχω δει έχει πάρα πολύ ωραία treats,έχει ζελεδακια,και γενικότερα άλλα σνακς που εδώ στην Ελλάδα δεν εχουμε♥Ειναι πολύ οικονομικό και μπορείτε να το αγοράσετε η μια φορά,η και να πάρετε και συνδρομή για 3 η 6 μήνες η ακόμα και για 1 χρόνο!



Το κουτί για ένα μήνα κοστίζει 20 δολάρια αρα πείτε 19 ευρώ και περιέχει 8 έως 10 ιαπωνικά γλυκά!Ένα πολύ μεγάλο θετικό του είναι ότι έχει δωρεάν αποστολή σε όλο τον κόσμο.Επίσης μέσα στο κουτί θα βρείτε διάφορα φυλλάδια και εκπτωτικα κουπόνια κάτι που το κάνει ακόμα ποιο όμορφο.Το κουτί είναι αρκετά περιποιημένο,υπάρχει ένα χαρτί που σε καλωσορίζει και σου λέει αναλυτικά τα προϊόντα για να ξέρεις τι τρως.

Γενικότερα είναι ένα πολύ όμορφο και προσεγμένο κουτί,με όμορφα χρώματα και αυτό για εμένα είναι κάτι που ωθεί πολύ στο να το αγοράσω.Για αγοράσετε και εσείς το δικό σας κουτί μπορείτε να πατήσετε ΕΔΏ


Για οποιαδήποτε ερώτηση και να έχετε μπορείτε να πατήσετε ΕΔΏ 


Αυτά για το σημερινό blog ελπίζω να σας φανηκε ενδιαφερον♥♥
Φιλια Πολλα:*

2 σχόλια:

  1. Δεν το έχω ακούσει ποτέ μου, φαίνεται καλό αλλά δεν νομίζω να με αφήσουν οι γονείς μου να πάρω κάτι τέτοιο με πιστωτική! Εσύ έχει πάρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολύ ενδιαφέρον θέμα τα Ιαπωνικά σνακς :) Tα βλεπω να υπαρχουν παντου στο ιντερνετ. Aν θες ριξε μια ματια στο blog μου https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ είμαι νεα blogger και ελπίζω να τα πούμε και εκει :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή