Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Tag: Summer!!

Γεια σας ~πάλι~!!Λοιπόν με ξανατάγκαραν!!!Με τάγκαρε η Βάσια από το blog AfterSchool και η Λίλιαν από το blog It's teen day=) και αυτό το tag το δημιούργησε η ίδια Λίλιαν και οι ερωτήσεις είναι πραγματικά υπέροχες!!!!!



ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:


1.Περίμενες πολύ καιρό το καλοκαίρι;Αν ναι,γιατί;
Ναι πάρα πολύ!!Γιατί το καλοκαίρι πηγαίνω και βλέπω τα ξαδελφάκια μου που όλο τον χειμώνα μου λείπουν!!

2.Τι είναι αυτό που λατρεύεις πιο πολύ από το καλοκαίρι;
Εεε....ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!! <3



3.Τι σιχαίνεσαι περισσότερο στο καλοκαίρι;
Να υδρώνω φυσικά και τα κουνούπια και γενικώς όλα τα αηδιαστικά έντομα ~ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ~



4.Πώς περνάς τα καλοκαίρια σου;
Πηγαίνω στην Κρήτη στα ξαδέλφια μου ένα μήνα..μετά πάω Νάξο για 2 βδομάδες με τον μπαμπά μου και αυτά...δεν κάθομαι καθόλου σπίτι αν και το θέλω πάρα πολύ ένα καλοκαίρι να κάτσω σπίτι μου.



5.Έχεις πάει ποτέ κατασκήνωση;Αν ναι,πώς ήταν;
Ναι..μία φορά....μικρή....με την ξαδέλφη μου.....και τον ξάδελφο μου.....και ήταν....απλώς ...ΧΑΛΙΑ....~ξέχασα και ένα πολύ παλιό κινητό που μου είχε δώσει ο μπαμπάς μου στο πούλμαν για να επιστρέψουμε~ 


6.Θα πας διακοπές φέτος;
χαχα μόλις γυρίζω από το 5ήμερο στην Κρήτη ακι μετά θα πάω μία βδομάδα Κύπρο με τον Μπαμπά μου και μετα τα συνηθισμένα που είπα πιο πάνω


7.Ποια είναι η αγαπημένη σου γεύση παγωτό;
Στρατσιατέλα!!!και μπισκότο <3


8.Οι καλύτερες σου διακοπές;
εε όλες!! <3

9.Χορεύεις σε beach bar;
Πότε δεν έχω χορέψει...και δεν θέλω..

10.Όταν πας στην παραλία,τι κάνεις;
Μπαίνω στην θάλασσα...βγαίνω...πάμε για παγωτό...και φεύγουμε ;)


Όποια θέλει το κάνει!!! <3



SweetSmile;],
         xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου