Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Tag-50 random Facts About Me!!

Γεια σας κορίτσια!!!Λοιπόν το ξέρω έχω καιρό να κάνω εγώ ανάρτηση, αλλά ευτυχώς έχω τις καλύτερες writer και τις ευχαριστω πολύ!!Τέσπα, σήμερα θα κάνω το tag 50 άσχετες πληροφορίες σχετικά με εμένα!!Πολλές από εσάς σίγουρα θα έχετε δει ένα παλιότερο τέτοιο ταγκ αλλά αυτό θα είναι καινούριο!!Με τάγκαρε η πολυαγαπεμένη μου Mary Grant ~πατήστε εδώ για να πάτε στο ΤΕΛΕΙΟ blog της~

1.Έχω ένα αρκετά σπάνιο όνομα
2.Δεν έχω αδέλφια
3.Οι γονείς μου είναι χωρισμένοι από τα δύο μου και τώρα είναι πάρα πολύ καλοί φίλοι
4.Τον Σεπτέμβρη θα πάω Τρίτη Γυμνασίου
5.Δεν είμαι καθολου κοινωνική ~και δεν θέλω να γίνω~
6.Θέλω να βοηθάω όλο τον κόσμο
7.Έχω macbook air
8.Θέλω να πάρω όλα τα προϊόντα της apple
9.Έχω ένα πολύ σοβαρό αυτοάνοσο πρόβλημα..
10.Πέρσυ ή πρόπερσυ ξεκίνησα να παίρνω 3 χάπια και τα συνεχίζω..
11.Είμαι αρκετά καλή στους υπολογιστές
12.Έχω αυτό το blog σχεδόν 2 χρόνια
13.Μόλις φτάσαμε στα 76 μέλη και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!! <3
14.Έχω κανάλι στο YouTube ~αυτό~
15.Πρόσφατα πήρα το πιο ακριβό πρόγραμμα επεξεργασίας της apple το Final Cut Pro X
16.Σήμερα θα βάψω τα μαλλιά μου όμπρε
17.Θέλω να πάω Αμερική!!
18.Θέλω να γίνω γιατρός
19.Λατρεύω τα Μαθηματικά και είμαι αρκετά καλή
20.είμαι directioner δώ και δύο χρόνια ~μπορεί και 3~
21.Μισώ τα ελληνικά τραγούδια!!!
22.Μισώ την ιστορία!!!!!!!!!!!
23.Μου αρέσει να ζωγραφίζω
24.Είμαι από την κύπρο,την νάξο και λίγο από την καλαμάτα ;)
25.Το νούμερο μου ξεκινάει 69..... και τελειώνει με 0
26.Λατρεύω να ταξιδεύω με αεροπλάνο
27.Έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο περίπου 30 φορές
28.Βλέπω ακόμα nickelodeon!!
29.Έχω σπάσει το πόδι μου και το χέρι μου και έχω πάθει και θλάση στο χέρι μου
30.Ήμουν το ''αγγελούδι'' σε όλο το δημοτικό!!
31.Είμαι 48 κιλά αλλά χάνω την βδομάδα 2 με 3 κιλά και τα ξαναπαίρνω
32.Λατρεύω τα DIY!!
33.Μαυρίζω πολύ εύκολα..
34.Δεν μαρέσει η σοκολάτα
35.Μισώ να με βγάζουν φωτογραφίες
36.Είμαι πολύ ντροπαλή
37.Φοράω γυαλιά ~όχι πάντα~
38.Το δωμάτιο μου είναι σχεδόν όλο άσπρο
39.Δεν έχω κατοικίδιο αλλά θέλω πάρα πολυ
40.Προτιμώ να κολυμπάω σε πισίνα
41.Πρέπει να φοράω αντιλιακό κάθε μέρα αλλίώς θα έχω σοβαρό πρόβλημα στα νεφρά μου..
42.Έχω κάνει μόνο ένα χειρουργίο για τα κρεατάκια
43.Έχω στραυβό διάφραγμα και ουσιαστικά έχω μόνο ένα ρουθούνι
44.Δεν έχω κάνει το ice bucket challenge και δεν θέλω
45.Είχα άφρο μαλλί παλλία αλλα στο νήπιο τα έκοψα γουλί και τώρα έχω ίσια
46.Είμαι λιγουλάκι κουτσομπόλα....
47.Τρελαίνομαι για σούσι!!
48.Ξέρω να χρησιμοποιώ κινέζικα ξυλάκια
49.Κάνω κάθε μήνα εξετάσεις αίματος και έχω κάνει όλες τις εξετάσεις που υπάρχουν!!!
50.Εχω κανει αυτο το ταγκ δυο φορες!! <3

Λοιπόν δεν θα ταγκάρω κάποιον συγκεκριμμένο..όποιος θέλει μπορείνα το κάνει και να πει ότι τον τάγκαρα εγω ;) <3

SweetSmile;],
      xoxo

2 σχόλια:

  1. γλυκάκιι<3 φχαριστώ πολύ για όλα και που βρήκες χρόνο ΚΑΙ για αυτό^-^ εισαι θεα!<3 και τέλειες απαντήσεις.. αλλά όντως τώρα δεν σου αρέσει η σοκολάτα? διαπράττεις ύβρη:'( και σου ευχομαι να γίνεις γιατρός και γενικά να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρα σου γιατί το αξίζεις<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα τιποτα!!! <3 και σε ευχαριστω!!! :* χαχα και οχι δεν μαρεσει προτιμω την λευκη ή την μαυρη αν ειναι να φαω ;) σε ευχαριστω ξανα παρα πολυ!!! <3 <3

      Διαγραφή