Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Ηευ!!Επεστρεψα με εναν μεγαλο διαγωνισμο στο καναλι μου!!

Γεια σας ορίτσια!!Μου λείψατε και συγνώμη που δεν έγραφα τόσο καιρό αλλά ασχολιόμουν πιο πολυ με το κανάλι μου και εκτός αυτού είναι στην μέση και οι καταραμμένες ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΣΣΣΣ ~και καλή επιτυχία σε όσες γράφουν~...και θέλω να σας ευχαριστήσω διότι φτάσαμε στα........48 μέλη!!!!!!!!!!!Και τώρα στόχος μας είναι 60 μέλη ~λίγο υπερβολικό αλλά οκ~ Και στο κανάλι μου στους.....154 συνδρομητές!!!!!Και σας ευχαριστώ τόσο πολύ για την υποστήριξή σας!Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες μου τις writer που γράφαν στο blog και το κρατούσαν ''ζωντανό''!!!!!!!

Αα να μην ξεχάσω να σας πω πως έκανα ένα διαγωνισμό στο κανάλι μου!!!Μην ανυσηχείτε θα κάνω και ένα για το blog βασικά τώρα το ετοιμάζω ~δεν θα γίνει με κλήρωση αλλά θα είναι κανονικός διαγωνισμό , θα σας τα εξιγήσω άλλη φορά!!~ όλοι ι όροι συμμετοχής είναι στο βίντεο!!!!!Και είναι μόνο για TouTubers αλλά μην στενοχωριέστε αγαπημένες μου Blogger όπως είπα και πριν έρχεται σε λίγο ο δικός διαγωνισμός!!!!!!!!Αυτά!!!!!!!!!!!Αντιός αμίγκος!!!!

και ιδού το βιντεό μου!!! ~Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή~ ββ




SweetSmile;],
xoxo

2 σχόλια: