Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Tag: The Truth!!

Γεια σας!! Εγώ με την "Μαντελίνα" από το blog Wonderland φτιάξαμε το tag που ακολουθεί!! Ελπίζω να σας αρέσει και να σας λυθούν κάποιες απορίες που μπορεί να έχετε!!
♥♥♥♥


Κανόνες

  1. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις
  2. Κάντε tag 3 blogs τουλάχιστον
  3. Γράψτε από που πήρατε το tag

Ερωτήσεις - απαντήσεις
  • Ποιο είναι το όνομά σου;
Χρυστάλλα!! ~κυπριακό όνομα~
  • Αν χρησιμοποιείς ψευδώνυμο, γιατί το χρησιμοποιείς;
    Το χρησιμοποιώ πιο πολύ για να κρύψω το πρεγματικό μου όνομα...όπως όλες μας νομίζω!! :Ρ
  • Από που είσαι;
    Είμαι από την Νάξο..βασικά έχω ρίζες από κει και από την Κύπρο!!
  • Πόσο είσαι;
    Το καλοκαίρι θα γίνω 14!!! ;)
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
    Είναι το hot pink και το baby blue!!
  • Ποια είναι τα χόμπι σου;
    Τώρα πια κανένα εκτός από τον λίγο χορό που κάνω και το bloging!! <3
  • Τι ξένες γλώσσες μαθαίνεις;
    Μαθαίνω αγγλικά (θα δώσω σε λίγο καιρό) και γαλλικά!!Και μόλις τελείωσω τα γαλλικά ή και λίγο πιο νωρίς θα ξεκινήσω Ιταλικά!!
  • Γιατί ξεκίνησες το blogging;
    Στην αρχή ήταν ιδέα που μου έδωσε η κολλητή μου...και μετά μου άρεσε πολύ η ιδέα να έχω το δικό μου blog!!
  • Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
    Λοιπόν....η τριλογία του Hunger Games, ο Harry Potter ~φυσικά~ και η τριλογία του Divergen!!!
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;

Το 'The Fault In Our Stars' και το ΄Looking for Alaska'!!



Αυτά!!Τα λέμε!!



Ααα και κάτι τελευταίο ταγκάρω τα blogs :

Φυσικά πολλά blog δεν τα ανέφερα...αλλά μπορούν φυσικά να κάνουν αυτό το tag και να πουν ότι τους τάγκαρα εγώ!!!


SweetSmile;],



          xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου