Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Θέατρο!! ~Σεφερλής~

Γεια σας κορίτσια!!Ξέρω έχω πολύ καιρό να γράψω στο blog....γιατί την Τρίτη η μαμά μου μπήκε στο νοσοκομείο γιατί είχα λοίμωξη αναπνευστικού και σήμερα Πέμπτη ακόμα να βγει.... :(....και επίσης αυτή την βδομάδα ανακαινίζω το δωμάτιό μου!!(θα κάνω μία ανάρτηση με το πώς το έκανα!!)....τέλος πάντων....το Σάββατο ήταν τα γεννέθλια της μαμά μου!!Και με πήγε στο θέατρο Περοκέ να δούμε το έργο του μοναδικού Σεφερλή ''Ο καλός , ο κακός και ο Διάσημος''!!
Φοβερό έργο...μόνο που κράτησε 4 ΏΡΕΣΣΣΣ!!Λοιπόν θα σας δώσω μία μικρή γεύσ από το έργο!!

Λοιπόν ο καλό ο κακός και ο διάσημος είναι το ίδιο πρόσωπο και μαντέψε ποιοι είναι...καλά μανέψατε ο Σεφερλής!!!!Και σχεδόν σε όλες τις σκηνές παίζουν ταυτόχρονα ο καλός και ο κακός (ο κακός μόνο κακός δεν ήταν ;Ρ)..δηλαδή το έργο ξεκινάει πρώτα με τον κακό ο οποίος προσπαθεί να κλέψει ένα σπίτι μαζί με τον συνεργό του...και έπειτα για παράδειγμα μπαίνει για να κρυφτεί μέσα σε ένα μπαούλο και αρχίζει να κοπανίεται πάνω κάτω....και μετά από ένα λεπτό εμφανίζεται ο ΙΔΙΟΣ από την διπλανή πόρτα!!Είναι θεός ο άνθρωπος!!Πάντως η αγαπημένη μου σκηνή ήταν όταν κλείσαν όλα τα φώτα και ο Μάρκος ντυμένος Jack Norris μαζί με τον Κρητικό φορούσαν φοσφοριζέ ρούχα και κάναν πως παλεύαν...και κάποια στιγμή ο 'Jack Norris' και καλά μετάει τον άλλον πέρα μακρυά!!!

Θα ήθελα να ξαναδώ αυτό το έργο αν δεν κρατούσε 4 ώρες!!Σας στο προτείνω!!Είναι πάρα πολύ αστείο!!



Αυτά τα λέμε στην επόμενή μου ανάρτηση!!


SweetSmile;],
       xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου