Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

New Channel in YouTube!!

Hi girls!!Τι κάνετε??Εγώ πάντως είμαι μια χαρά!!Τέσπα,σε αυτήν την ανάρτηση θα σας δείξω το καινούριο μου κανάλι στο Youtube!!Ναι,καλά ακούσατε στο YouTube!!!!!!!!Αλλά σε αυτά τα βιντεάκια δεν θα φαίνεται το πρόσωπό μου....(κρίμα).....γιατί δεν με αφήνουν οι γονείς μου......(πάλι κρίμα)........ΑΛΛΑ με αφήνουν να κάνω βιντεάκια που να φαίνομε ΜΟΝΟ αν τα βάζω στο μπλοκ μου!!Αυτή μου φάνηκε πολύ καλή ιδέεα!!!Αν σας φάνηκε και σε εσάς καλή ιδέεα να βάζω στο μπλοκ μου βιντεάκια με μένα γράψτε το κάτω στα σχόλια!!



Το κανάλι μου στο YouTube!!!  <---- πατήστε εδώ ;)




το ξέρω έχω μόνο δύο βίντεο BUT σήμερα θα ανεβάσω ένα DIY video!!!!

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή  στο κανάλι μου!!!


Πάρτε μία μικρή γεύση από το βιντεάκι που θα ανεβάσω σήμερα:


χιχιχι αυτά τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση μου!!



SweetSmile;],
         xoxo
                      

2 σχόλια: