Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Δεύτερο συνολάκι back to school!

Γεια σας και πάλι! Εδώ Χριστίνα! Καλό μήνα κούκλες μου!Συγγνώμη που δεν έγραφα ΤΟΣΟ καιρό, έκανα τα μπανάκια μου στην... ΜΠΑΝΙΕΡΑ (πλάκα κάνω Νέα Ποτίδεα ήμουν και κολημπούσα στα ωραία της νερά)! Εδώ είναι το δεύτερο συνολάκι το οποίο είναι για τα κορίτσια που θέλουν να πάνε ντυμένα λες και θα πάνε στο γάμο της αδελφής τους ούτε σαν να φοράνε τις μπιτζάμες τους XD ας αρχίσουμε! Ένα floral dress θα ήταν πολύ ωραίο με έναν μαύρο σκούφο από επάνω καθώς ακόμα και καλοκαίρι να 'ναι, ο σκούφος φοριέται γιατί είναι ΠΑΝΤΑ της μόδας και πολύ trendy. Μαύρα all stars και μια τσάντα με λούρι σαν αυτή θα ολοκλήρωναν το ντύσιμο. Ωστόσο δεν τελειώσαμε! Πάμε στο βάψιμο. Σκιές σε γήινα χρώματα και ένα ΕΛΑΦΡΩΣ έντονο ροζ lipstick θα ήταν μια υπέροχη πινελιά στο λουκ σας. Και τέλος, το αγαπημένο πολλών... ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ! Πολύ συνηθισμένο έχει τελευταία το κολιέ που φαίνεται σαν να είναι τρία μαζί ενώ είναι ενωμένα! Πολύ απλό και πολυ ωραίο! Λίγα λεπτά βραχιολάκια με κρεμαστά είναι πολύ trendy και προσωπικά ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ! Ένα ρολόι (διάλεξα το συγκεκρίμενο γιατί είναι πολύ ωραίο χρώμα, επειδή το γαλάζιο είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα και τέλος μπορεί να τελείωσε το καλοκαίρι, αλλά δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να φοράμε καλοκαιρινά χρώματα) και πέρλες για σκουλαρίκια (ότι χρώματρα θέλετε, καθώς όλα ταιριάζουν ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ, απλώς εγώ διάλεξα τις classic white pearls επειδή τις λατρεύω ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΕΣ) θα ολοκληρώσουν το σύνολο και θα δώσουν μια υπέροχη πινελιά! Τα λέμε στο επόμενο άρθρο παιδιά! Αντίο και πολλά φιλιά, Christina-Olga!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου