Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Νέα writer + Σχολεία!

Γεια σας! Είμαι η νέα writer του blog! Mε λένε Χριστίνα και ελπίζω να περάσουμε πολύ ωραία μαζί! Λοιπόν, ας αρχίσουμε! Σήμερα θα μιλήσω για τα σχολεία, πυ σε λίγο καιρό (1 μήνα OMG) θα αρχίσουν! Θα σας γράψω ένα άρθρο που είχα γράψει πριν 1 χρόνο και όσοι το έχουν διαβάσει το ΛΑΤΡΕΨΑΝ!

Άλλη μια σχολική χρονιά άρχιζει σε λίγο καιρό. Δεκάδες παιδιά στην Ελλάδα θα αποχεραιτήσουν το Καλοκαίρι και θα πουν γεια στα... θρανία! Η πρώτη μέρα για πολλούς είναι ένα ΄΄λιβάδι΄΄ ευτυχίας και για άλλους ένα ΄΄βασανιστήριο΄΄. Λοιπόν, άλλη μια χρονιά έρχεται. Μπορεί να διαφέρει σε κάποια πράγματα σε σχέση με άλλες χρονιές όμως σίγουρα θα υπάρχουν ξεκαρδιστικές στιγμές στην τάξη, νέα παιδιά δηλαδή και νέοι φίλοι, σχέσεις με αγόρια, καλοί βαθμοί. Υπάρχουν όμως και τα κακά: μαλώματα και τσακωμοί, οριστικό τέλος σε φιλίες και σχέσεις, κακοί βαθμοί, ενδοσχολική βία. Άμα είστε ΄΄θύμα΄΄ ενδοσχολικής βίας, καλύτερα αν μιλήσετε στους γονείς σας. Πολλά και ενδιαφέροντα λοιπόν. Κοιτάξε λοιπόν να απολαύσετε τις τελευταίες μέρες του Καλοκαιριού αλλά και να προετοιμαστείτε για τα σχολεία! Bye bye!
Christina-Olga (Χριστίνα)

2 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες Χριστίνα! Πολύ ωραίο το άρθρο σου! Εγώ ανυπομονώ να αρχίσουν τα σχολεία, γιατί παρόλο που περνάω πολύ όμορφα φέτος το καλοκαίρι, μου έλειψε το σχολείο! Κάθε χρόνο τα ίδια: το χειμώνα θέλω καλοκαίρι, το καλοκαίρι θέλω χειμώνα, τον Αύγουστο μου λείπει το σχολείο, το Νοέμβριο θέλω να κλείσει το σχολείο κτλπ. Τώρα όμως ανυπομονώ να βρεθώ ξανά με την παρέα μου που τόσο μου έλειψε γιατί όλο το καλοκαίρι είμαστε σκορπισμένοι σ'όλη την Ελλάδα! Λατρεύω τη μυρωδιά των καινούριων βιβλίων (άσχετα που μετά από κάνα μήνα μου'ρχεται να τα κάψω!), να αγοράζω νέα σχολικά πράγματα, φθινοπωρινά ρούχα, τους νέους συμμαθητές που θα γνωρίσω, τις νέες εμπειρίες που θα αποκτήσω, τους νέους καθηγητές, τα νέα μαθήματα, το χαβαλέ που κάνουμε στην τάξη, όλα αυτά με ενθουσιάζουν (τώρα, γιατί σε λίγο καιρό δε θα θέλω να πατήσω το πόδι μου στο σχολείο =Ρ)! Αχ, ανυπομονώ να ανοίξουν τα σχολεία!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nιώθω ΑΚΡΙΒΩΣ σαν εσένα! Όταν έχουμε σχολείο θέλω διακοπές, όταν έχουμε διακοπές θέλω σχολείο! Όλο το καλοκαίρι είμαστε πότε εδώ, πότε εκεί και δεν βλέπουμε τις παρέες μας! Σίγουρα βρισκόμαστε με κάποιους, αλλά όχι με όλους! Mόλις παίρνω ένα βιβλίο το πρώτο που κάνω είναι αυτό: να τα... ΜΥΡΙΣΩ... Αυτή η μυρωδιά με υπνωτίζει! Mετά από λίγο καιρό θέλω να τα ΣΚΙΣΩ! Λατρεύω να βρίσκομαι μέσα στα jumbo, ανάμεσα σε χιλιάδες σχολικά προιόντα, να αγοράζω νέα ρούχα, να γνωρίσω νέους φίλους και νέους δασκάλους, να συνηθίσω τα νέα μαθήματα, να κάνουμε και... την φασαρία μας! Βέβαια μετά από κάτι βδομάδες θέλω διακοπές! Θα αρχίσει η φυσική και η γεωγραφία ( αν και μου αρέσουν τα πειράματα και η γεωγραφία, καθώς έχω κάνει λίγο) , θα έχω και γαλλικά, θα αρχίσω και γαλλικά φροντηστήριο... Άστα να πάνε!

      Διαγραφή