Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Favourite Songs in my blog!

Hi girls!!!!Τι κάνετε?? Συγγνώμη που δεν έγραφα τόσο καιρό...:( αλλά δεν μπορούσα.....Μην νομίζετε ότι δεν την πλήρωσα!Θα πήγαινα με την μαμά μου στο Ναύπλιο αυτό το Σ/Κ αλλά αρρώστησα την Παρασκευή κι αφού μας είπε και η γιατρός μου να μην πάμε δεν πήγαμε. Τέσπα, βγήκα απ'το θέμα μας.Αυτό που ήθελα να σας πω ήταν ότι μπορείτε εσείς να αποφασίσετε για τα τραγούδια που θα ακούγονται στο blog μου. Τι έχετε να κάνετε:Πρώτα πρέπει να αποφασίσετε πιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι. Έπειτα να μου το γράψετε στα σχόλια (αυτής της ανάρτησης)το αγαπημένο σας τραγούδι. Τέλος θα το βάλω στο blog μου ώστε να μπορείτε να το ακούτε όσο διαβάζετε!!!!Αυτά από εμένα και σε λίγο καιρό (μπορεί και σήμερα) θα βγει καινούρια ανάρτηση!!Τα λέμε -.-

2 σχόλια: