Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Tag: 50 random facts about me!

Hello girls!Αποφάσισα κι εγώ λοιπόν να γράψω 50 random facts aboyt me {δηλ. θα γράψω 50 πράγματα σχετικά με εμένα} !!Και φυσικά δεν το σκέφτηκα μόνη μου(αυτό θα έλειπε),αλλά με tagare η κολλητή μου και γι'αυτό θα γράψω κι εγώ!Εξάλλου μου αρέσει  πολύ αυτή η ιδέα για να γνωριστούμε και καλύτερα!Έπειτα θα tagaro και εγώ άλλα -τυχαία- blogs!Ξεκινάω: (ΩΧ...η κολλητή μου μου είπε πως εκείνης της πήρε 3 ολόκληρες ημέρες...)




  1. ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ DIRECTIONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το -ΡΟΖ- .όχι φυσικά σιγά να μην είναι αυτό.Είναι το γαλάζιο και το άσπρο.
  3. Είμαι ολυμπιακός!!!
  4. Το αγαπημένο μου μάθημα είναι-αα κάτσε έχω πολλά-τέσπα γενικώς λατρεύω το σχολείο(αν και δεν διαβάζω και πολύ).
  5. Μου αρέσουν πολύ οι ξένες γλώσσες...^_^
  6. Πάω χορό 7 χρόνια και αυτός είναι ο 8ος.
  7. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι................η pizza.
  8. Ελπίζω πως έχω καλό γούστο στα ρούχα.
  9. Αγαπάω κάποιον αλλά δεν ξέρω αν με αγαπάει και ο ίδιος..... :(
  10. Μου αρέσουν πολύ τα blog και για αυτό έχω τέσσερα......☺
  11. Μου αρεσουν πολύ τα φίδια -εκτός βέβαια από αυτά που θα μου έκαναν κακό-.
  12. Φοβάμαι το σκοτάδι.-πάρα πολύ-
  13. Τρέμω στην ιδέα πως θα πονέσω όταν γεννάω {φρίκη} .
  14. Μου αρέσει πολύ η μουσική και ο χορός.
  15. Στον ελεύθερό μου χρόνο μ'αρέσει να βλέπω TV,να παίζω στο PC και να ζωγραφίζω.[αν και ποτέ δεν έχω]. 
  16. Οι αγαπημένες μου εποχές είναι το καλοκαίρι και ο χειμώνας.
  17. Φοβάμαι πολύ τα ερπετά.
  18. Δεν έχω αδέλφια.
  19. Έχω οικογένεια απ'όλο τον κόσμο.
  20. Έχω facebook και Twitter.-δεν θα πω ποια είναι βέβαια-
  21. Έχω  ότι ηλεκτρονικό ζητάει η ψυχή σου.
  22.  Είμαι φαταούλας.
  23. Είμαι θεότρελη.[ρωτήστε τις φίλες μου]
  24. Έχω δει τον ''Harry Potter'' όλο.
  25. Το ''Twilight''  και αυτό όλο.
  26. Έχω δει τα Στρουφάκια 1+2.
  27. Είμαι καλή στα Μαθηματικά.
  28. Λέω συχνά μικρά ψεματάκια.
  29. Όταν ήμουν μικρούλα είχα πασαληφτεί με το γιαούρτι.
  30. Έχω πάει στην Κύπρο 18 φορές και συναιχίζω ακόμα να πηγαίνω.
  31. Θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο.
  32. Αν με αφίσεις σε ένα εμπορικό μόνη μου για μια μέρα -δεν θα υπάρχει μετά εμπορικό-.
  33. Από μικρή ήθελα να γίνω pop-star και ακόμα θέλω.-σιγά μη γίνω-
  34. Βαριέμαι εύκολα. -.-
  35. Πάντα ήθελα να μάθω κινέζικα.
  36. Αν μπεις στο δωματιό μου δεν θα μπορείς να βρεις την πόρτα να φύγεις.
  37. Είμαι κοινωνικός άνθρωπος.
  38. Μου αρέσουν ακόμα τα miky-mous.
  39. Βλέπω πολλά  ντοκιμαντέρ.
  40. Το Σάββατο μπορεί να κάτσω στον PC μέχρι την Κυριακή.
  41. Μου αρέσει πολύ να ξυπνάω πολύ νωρίς γύρω στις 6:00 και ειδικά το Σ/Κ.
  42. Οι γονείς μου είναι χωρισμένοι.
  43. Έχω την πιο τρελή οικογένεια σον κόσμο. -.-
  44. Όταν μεγαλώσω θ ήθελα να μίνω στην επαρχία.
  45.  Συγκεκριμένα δίπλα στους One Direction στο Λονδίνο.
  46. Προτειμώ την πισίνα και όχι την θάλασα.
  47. Μισώ τις μέλισσες,τις σφήκες και γενικώς ότισε τσιμπάει και σου αφήνει κεντρί.
  48. Δεν είμαι αλεργική σε κάτι -ακόμα ελπίζω-.
  49. Η αγαπημένη μου γεύση παωτου είναι ΜΠΙΣΚΌΤΟ.
  50. ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ  ΝΑ ΓΡΆΨΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.........ο_0 

2 σχόλια:

  1. χαχα είσαι όντως θεοτρελη, αυτό το υπογράφω! Τέσπα πώς σου φάνηκε; Ωραίες απαντήσεις!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή