Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

My favorites series #1

Heyy😍Τι κάνετε?Ελπίζω να είστε όλες καλά😊Σήμερα θα μιλήσουμε για σειρές😁Γενικά βλέπω πολλές σειρές και σήμερα θα σας πω για μια από τις αγαπημένες μου❤️Επίσης, θα σας έχω λινκ από το site που τη βλέπω.So, πάμε να ξεκινήσουμε😁❤️



Η σειρά για την οποία θα μιλήςουμε σήμερα και είχα πάθει τρομερή πόρωση είναι

το Once Upon a Time ή αλλιώς OUAT😍😍


Αυτήν την σειρά την πρωτοάκουσα από την μαμά μου που τύχαινε να βλέπει ένα επισόδειο στο Fox 
και στην αρχή να σας πω την αλήθεια δεν είχα ενθουσιαστεί και έλεγα τι χάλια που θα ναι αυτή η σειρά.Αλλά από το πρώτο επισόδειο έπαθα μεγάλη πόρωση😂

Λίγα λόγια για την σειρά: (τα παρακάτω αποσπάσματα τα βρήκα στο ίντερνετ)

Το Μια Φορά κι έναν Καιρό (Once Upon a Time)είναι μία αμερικάνικη δραματική σειρά παραμυθιών που ξεκίνησε να προβάλλεται στις 23 Οκτωβρίου τού 2011 στο ABC. Η σειρά τοποθετείται σε μία φανταστική παραθαλάσσια πόλη, το Στόρυμπρουκ, στο Μέιν, τού οποίου οι κάτοικοι είναι χαρακτήρες διάφορων παραμυθιών που έχουν μεταφερθεί στον "πραγματικό κόσμο" και τους έχει κλαπεί κάθε μνήμη τής ζωής του από μία ισχυρή κατάρα. Τα επεισόδια παρουσιάζουν μία πρωταρχική πλοκή στο Στόρυμπρουκ, καθώς επίσης και μία δευτερεύουσα που έχει να κάνει με την ζωή κάθε χαρακτήρα, πριν χτυπήσει η κατάρα.


Η σειρά μέχρι στιγμής έχει 5 ολοκληρωμένες season και σε λίγο καιρό θα βγει και η έκτη και σε κάθε season υπάρχει διαφορετικός "κακός".Προσωπικά μαρέσει που ζωντανεύουν κλασσικά αλλά και σύγνχρονα παραμύθια και πως τα συνδέουν όλα μεταξύ τους.Η σειρά έχει πολύ ενδιαφέρον και πραγματικά δεν μπορείς να σταματήσεις να την βλέπεις γιατί έχει και αγωνία γιατί γίνονται πράγματα που δεν το περιμένεις.Αν σαρέσουν τα παραμύθια και η δράση τότε θα λατρέψεις αυτήν την σειρά😊

Προσωπικά μαρέσει να βλέπω το OUAT από το Gamato

http://gamatotv.to/group/once-upon-a-time-2011


Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε ξεκινήσει την σείρα ή αν την έχετε τελειώσει όπως και επίσης και τις δικιές εντυπώσεις😊
Επίσης αν θέλετε προτείνετε μου την αγαπημένη σας σειρά στα σχόλια❤️❤️

Αυτά από μένα για σήμερα και περιμένετε και μέρος 2 σε λίγο καιρό😉❤️





2 σχόλια:

  1. Εγώ βλέπω αρκετές σειρές και σου προτείνω τις παρακάτω: pretty little liars, american horror story, greys anatomy, skins, mentalist.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το pll το βλεπω κι εγω <3 και απο το ahs εχω δει μονο τον πρωτο κυκλο γτ φοβαμαι να δω τους υπολοιπους χαχα και οσο για τα αλλα θα τα τσεκαρω ευχαριστωω <3 :3

      Διαγραφή