Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

My favorites books #2

Χευυ:3 Τι κάνετε; Εγώ πάντως είμαι μια χαρά😊Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου βιβλία vol.2😁😂Επίσης ήθελα να σας πω πως χαίρομαι που σας αρέσουν τέτοιου είδους αναρτήσεις γιατί στα αγαπημένα βιβλία vol.1 είδα ότι είχε πολύ ανταπόκριση και χάρηκα😍 έτσι κάνω και μέρος δεύτερο (και στο μέλλον θα έρθουν κι άλλα μέρη😂 )

Λοιπόν αν θέλεις να δεις ποιo βιβλίo θα σχολιάσω/προτείνω σήμερα πάτα να διαβάσεις περισσότερα😊❤️






Soooo  ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία (μην σας πω και το αγαπημένο μου μέχρι τώρα😁) είναι το Σίλβερ..........😱😱



Μερικά σημαντικά στοιχεία για το Σίλβερ:

Σελίδες: 326
Συγγραφέας: Κέρστιν Γκίερ
Εκδόσεις: Susaeta
Όνομα στα αγγλικά: Dream a little dream

Περίληψη


Τα όνειρα της Λιβ Σίλβερ έχουν γίνει πολύ τρομακτικά τελευταία. Ειδικά ένα από αυτά την απασχολεί διαρκώς. Βρισκόταν νύχτα σε ένα νεκροταφείο και παρακολουθούσε μια παράξενη τελετουργία τεσσάρων αγοριών. Κατά βάθος ο Γκρέισον και οι τρεις φίλοι του είναι πολύ συμπαθητικά παιδιά. Όμως το πιο τρομακτικό είναι το γεγονός ότι τα τέσσερα αυτά αγόρια γνωρίζουν πράγματα που η Λιβ δεν τους τα έχει αποκαλύψει κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά στα όνειρά της. Είναι δυνατό να μπορεί να μπει ο ένας στα όνειρα του άλλου; Είναι αινιγματικό, η Λιβ όμως ανέκαθεν αγαπούσε τα αινίγματα… 




Προσωπική μου άποψη

Λοιπόν....δεν ξέρω από που να αρχίσω.Αυτό το βιβλίο τα έχει όλα!!Έχει δράση,μυστήριο,υπερφυσικό ,και φυσικά κάτι που λατρεύω, έρωτα!!!
Αυτό το βιβλίο το άρχισα μέσα στο πούλμαν πηγαίνοντας Βιέννη στην 5ήμερη του σχολείου μου και πραγματικά οι φίλες μου λέγαν να σταματήσω να διαβάζω αλλά εγώ πραγματικά δεν μπορούσα γιατί το βιβλίο είναι απλά Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο!!!Μ'άρεσε επίσης η αφήγηση.Ήταν ξεκούραστη και απολαυστική.Θα σας πω λίγα για την υπόθεση:Είναι ένα κορίτσι ,η Λιβ, (δεν θα σας πω για την ζωή της γιατί είναι πιο ενδιαφέρων να το διαβάσετε απ'το βιβλίο:3) που άθελα της εμπλέκεται στον μαγικό κόσμο των ονείρων..δηλαδή μπαίνει στον κόσμο των ονείρων..κυριολεκτικά.(και πάλι δεν θα σας πω τον τρόπο χιχι) και λοιπόν αν επιχειρήσετε να το διαβάσετε *που σας προτείνω να το κάνετε* ίσως μπερδευτείτε λίγο με το με ποιον θα τα φτιάξει στο τέλος η Λιβ *θα καταλάβετε όταν το διαβάσετε*Ξέρω θα σκέφτεστε τώρα "μα καλά λέει συνέχεια δεν μπορώ να σας πω κλπ.." 😂 αλλά πιστέψτε με δεν θέλω να σας πω λεπτομέρειες γιατί θα σας χαλάσω όλη την ανάγνωση του βιβλίου😢Αν έχετε διαβάσει βιβλίο της Κέρστιν Γκίερ τότε θα ξέρετε ότι με τα βιβλία της θα γελάσετε,θα κλάψετε αλλά και ταυτόχρονα θα έχετε αγωνία.Και γιαυτό είμαι μεγάλη θαυμάστρια της Γκίερ και πραγματικά έχω λατρέψει τα βιβλία της.Επίσης μία πληροφορία: επειδή η Κέρστιν είναι γερμανίδα τα βιβλία φυσικά η πρώτη τους έκδοση είναι στα γερμανικά έτσι δυστυχώς αργεί παραπάνω να έρθει στην Ελλάδα βιβλίο της γιατί πρώτα το μεταφράζουν στα αγγλικά και μετά στα ελληνικά...Αλλά πηγές μιυ λένε (η κολλητή μου δηλαδή😂) ότι σε λίγο καιρό θα εκδοθεί και στα ελληνικά το δεύτερο βιβλίο της σειράς😁

Λοιπόν...αυτά σας είχα για σήμερα, ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου και να μην βαρεθήκατε και δεν ξέρω αλλά τον τελευταίο καιρό γράφω μόνο για βιβλία 😂 που ελπίζω να μην βαριέστε φυσικά❤️ Εμείς θα τα πούμε ξανά σε μία άλλη ανάρτηση..Μπαιιιιιι❤️❤️












2 σχόλια:

  1. Προσπαθώ να τελειώσω τα βιβλία που διαβάζω τώρα γιατι ανυπομονώ πολύ να διαβάσω το Σιλβερ!! Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και περιλαμβάνει όλα όσα μου αρέσουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή